TRADUCTOR

29 d’ag. 2011

La boda de mi mejor amiga

Director: Paul Feig
Productor: Judd Apatow
Any: 2011
Lloc oficial: http://www.unetealajuerga.es/

Aquesta setmana vam veure una "comèdia". I ho escric entre cometes ja que de gràcia no en va fer molta. Vam decidir veure aquesta pel.lícula per recomanació aliena, i per eliminació. Però en els primers dies del blog necessitavem material nou del que parlar i ens vam arriscar a entrar a la sala.
La pel.lícula en si, no està del tot malament. Si sou espectadors de riure fàcil és fins i tot recomanable. Per als que en sapigueu un poc més, no us espereu personatges treballats, ni diàlegs ocurrents, ni escenes mítiques. Mes aviat tot el contrari. En certes ocasions t'adones de lo pobres i poc originals que son les trames i els diàlegs. Solament destacaria de la pel.lícula el nom de l'actriu principal.
A mi personalment no em va agradar, tot i les bones crítiques que te. En cap cas la recomanaria.
Que aquesta crítica sigui tant curta és significatiu de lo poc que ens va donar de parlar el film.
Com a nota li posaria un 5,5.

by: Cinecito


2 comentaris:

  1. Una pregunta, perquè jo també tinc interès en veure-la: us agraden les pel·lícules dirigides o produïdes per en Judd Apatow? És a dir, hi ha gustos per a tot i jo els respecto sempre, però m'agraden els films en què aquest paio està involucrat i si em podeu dir que aquest té el mateix gust... l'aniré a veure. Si no... potser ho faig la setmana que ve, durant la Festa del Cine, a 2 euros. :)

    ResponElimina
  2. Hola Moroboshi, primer de tot disculpa pel retràs en la contestació. Si te de ser sincer, fins a la data no havia vist cap pel·lícula d'aquest productor, si bé es cert que son conegudes. Si he de jutjar la seva trajectòria per la única pel·lícula d'ell que he vist, estaria caient en un greu error. Si dius que el segueixes, i damunt tens la possibilitat de anar al cinema per un preu baix, sense dubte no pergues l'oportunitat de veure-la. No tant per la meva opinió, ja què no soc un gran entés, sinò per les diferents opinions que pots trobar en webs especialitzades on la deixen en bon lloc. Ja ens contaràs que t'ha paregut.

    ResponElimina